Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتحاد بلجیم و دنمارک برای برای حمایت از اریکسن

© REUTERS / JONATHAN NACKSTRANDاریکسن
اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
شب گذشته تیم ملی بلجیم در بازی خود مقابل تیم ملی دنمارک در رقابت های یورو 2020 موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و صعود خود را به دور بعدی رقابت ها قطعی کند.

به گزارش اسپوتنیک، این بازی صحنه هایی ماندگار و دیدنی هم داشت به طوری که در ابتدای آن برای حمایت از کریستین اریکسن یک پیراهن بزرگ و نمادین به نمایش گذاشته شد و در طول بازی هم هواداران تیم ملی بلجیم و دنمارک به طور متحدانه و یک صدا کریستین اریکسن را تشویق می کردند و از او یاد می کردند تا بدین ترتیب از این بازیکن تیم ملی دنمارک که در بیمارستان بستری شده حمایت کرده باشند.

کریستین اریکسن که تنها 29 سال سن دارد در اولین بازی تیم ملی دنمارک در رقابت های جام ملت های اروپا که مقابل تیم ملی فنلاند برگزار می‌شد،

​در اواخر نیمه اول دچار حمله قلبی شدیدی شد و در وسط بازی ناگهان بی هوش شد و به بیمارستان انتقال داده شد و اکنون اوضاع پایداری دارد و سکته قلبی را رد کرده است.

این اتفاقی که برای اریکسن در مسابقات یورو افتاد، باعث شد تا موجی از حمایت های مختلف او را در بر بگیرد و افراد مختلف اعم از بازیکنان تا تماشاگران در رقابت های یورو از او حمایت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала