Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوپا آمریکا؛ آرژانتین برد و صدرنشین شد

© REUTERS / Henry Romero Soccer Football - World Cup - Group D - Nigeria vs Argentina - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - June 26, 2018 Argentina's Marcos Rojo celebrates scoring their second goal with Lionel Messi
Soccer Football - World Cup - Group D - Nigeria vs Argentina - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - June 26, 2018 Argentina's Marcos Rojo celebrates scoring their second goal with Lionel Messi  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
در ادامه مرحله گروپی رقابت های فوتبال آمریکای جنوبی، بامداد امروز تیم های چیلی و آرژانتین در مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

 

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه مرحله گروهی رقابت های کوپا آمریکا 2021 بامداد امروز دو مسابقه از گروه اول برگزار شد که در اولین بازی تیم فوتبال چیلی با یک گل از سد بولیوی گذشت.

تک گل این دیدار را برای چیلی بن برتون در دقیقه 10 به ثمر رساند تا این تیم را پس از تساوی در بازی نخست به عدد 4 برساند.

در بازی دوم نیز از ساعت 4:30 بامداد امروز تیم های آرژانتین و اروگوئه در جدالی حساس به مصاف هم رفتند که این دیدار را یاران مسی با نتیجه خفیفی به سود خود تمام کردند.

در روزی که ستاره های صمیمی میدان یعنی مسی و سوارز موفق به گلزنی نشدند، گیدو رودریگز در دقیقه 13 تک گل البی سلسسته را روی ارسال زیبای مسی در این مسابقه برای تیمش به ثمر رساند تا در نخستین گل ملی اش را در با پیراهن تیم ملی کشورش به ثبت برساند.

تک گل بازی 

از نکات قابل توجه این دیدار تقابل دوباره مسی و سوارز دوستان صمیمی در لالیگا بود که این بار با پیراهن تیم های ملی کشورشان به مصاف هم رفتند.

آرژانتین نیز با ثبت نخستین پیروزش اش نیز همانند چیلی به شماره 4 رسید و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به چیلی صدرنشین گروپ A رقابت شد.

در ادامه رقابت ها بامداد فردا دو مسابقه از گروپ B برگزار خواهد شد.

ونزوئلا – اکوادور ساعت 1:30

کلمبیا – پرو ساعت 4:30

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала