Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرینات هازارد افتضاح است..

© REUTERS / PETER POWELLزيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي
زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
خوزه مورینیو سرمربی سرشناس پرتگالی صحبت های جالبی را در خصوص ادن هازارد به میان آورده است.

 

به گزارش اسپوتنیک، بدون شک اگر از هر کسی که با فوتبال آشنایی دارد در خصوص هازارد و مقایسه دوران حضور او در چلسی و رئال سوالی پرسیده شود، جواب مشابهی خواهیم گرفت، زیرا این ستاره بلجیمی به معنی واقعی از روزهای اوج و درخشش در لندن دور شده است.

هازارد که فصل گذشته با بحران مصدومیت و اضافه وزن عجیب بعد از کرونا سپری کرد و همانند فصل نخست حضورش در رئال هیچ تاثیر مثبتی و درخور توجهی در تیمش نداشت، امیدوار است بتواند زیر نظر آنجلوتی دوباره احیا شود و همان طور که از او انتظار میرود، در رئال بدرخشد.

با این حال خوزه مورینیو سرمربی سابق چلسی که خود را برای کار در سری آ و تیم آس رم آماده میکند در گفتگویی با TAllKSPORT در مورد تناسب اندام هازارد صحبت های جالبی کرده است.

وی گفت: حقیقت هازارد همین است که میبینید. او یک بازیکن شگفت انگیز با تمرینات افتضاح است. "او یک بچه شگفت انگیز است ... اما او در تمرینات زیاد کار نمی کند. وقتی او وارد زمین می شود بازتاب یک هفته کار و کوشش او را نمی بینید، فقط بازتاب استعداد ذاتی اش را میتوان دید.

 مورینیو اضافه کرد: "او بازیکن شگفت انگیزی است و اگر به صورت حرفه ای تمرین کند، از نظر آمادگی جسمانی، سرعت و خیلی چیزهای دیگر شرایطش فوق العاده بهتر میشود.

هازارد که در نیم ساعت پایانی در دیدار بلژیک و دانمارک در یورو 2020 به میدان آمد، در 43 بازی برای رئال مادرید فقط 5 گل به ثمر رسانده است.

مورینیو در این خصوص گفت: "وقتی او به رئال مادرید رفت فکر کردم این پسر به بزرگترین باشگاه جهان می رود و این فشار بزرگ را احساس می کند تا همیشه در راس باشد، فکر کردم این پسر قصد دارد توپ طلا را بدست آورد، زیرا او شگفت انگیز است. او در رئال اما متواتر مصدوم شد، طوری که در زمان حضور من در چلسی این طوری نبود. به نظرم مصدومیت های متعدد وی در رئال باعث شد تا او از روزهای خوبش دور شود.

یورو 2020 ، فرصتی است که هازارد می تواند خودش را بازخرید کند

مورینیو مطمئن است که هازارد میتواند با درخشش در یورو 2020 دوباره خودش را زنده کند.

وی گفت: "حالا او با بلژیک بازگشته است، در صحنه بزرگ جام ملت های اروپا. شما می توانید درک کنید که او رابطه خوبی با روبرتو مارتینز دارد سرمربی تیم ملی کشورش نیز دارد، اما او فعلا نیمکت نشین است. ولی با تمام این ها او برای پرش و درخشش آماده است.

من معتقدم که بلژیک یورو را درخشش این ستاره اش به پایان خواهد رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала