Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان طلسم ناکامی؛ لوا بعد از سه سال برای لهستان گل زد

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی ستاره تیم ملی فوتبال لهستان شب گذشته سرانجام در یک مسابقه حساس برای تیم ملی کشورش موفق به گلزنی شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در ادامه مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 تیم های اسپانیا و لهستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی 1 بر 1 دو تیم به پایان رسید.

در این جدال ابتدا موراتا بود که در دقیقه 25 نیمه نخست لاروخا را پیش انداخت، اما این گل در دقیقه 54 بازی توسط لواندوفسکی پاسخ داده شد و بازی هم در نهایت با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.

View this post on Instagram

A post shared by Robert Lewandowski (@_rl9)

به این ترتیب لوا که همیشه مورد انتقاد مردم کشورش بخاطر عدم درخشش در تیم ملی قرار میگرفت، سرانجام پس از مدت ها طلسم ناکامی را شکست و برای پولندی ها موفق به گلزنی شد.

مرد سال فوتبال جهان در سال 2020، پس از جام جهانی 2018 تا کنون موفق به گلزنی برای لهستان نشده بود.

او در اولین بازی تیم کشورش در این رقابت ها برابر اسلواکی هم نه تنها گل نزد، بلکه حتی یک شوت مستقیم به سمت دروازه هم نداشت.

طبق آمار تا پیش از بازی مقابل اسپانیا، طی 12 بازی لوا تنها 2 بار موفق به گلزنی برای لهستان شده بود که آمار بسیار ضعیفی برای بهترین گلزن باشگاهی فوتبال اروپا در فصل 21-2020 به شمار می رود

گفتنی است که لواندوفسکی با گلزنی در بازی دیشب برابر اسپانیا به اولین بازیکن تاریخ فوتبال لهستان تبدیل شد که در سه جام ملت های اروپایی متوالی موفق به گلزنی می شود. او همچنین در کنار رونالدو تنها بازیکنی است که در سه یوروی متوالی اخیر گل زده است.

 

 

.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала