Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پست همراه با گلایه سرمربی تیم ملی: خارجی فرشته نجات ما نیست

© Photo / AFFانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
انوش دست‌گیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان پس از انتقادات اخیر از وی در رسانه‌های اجتماعی به این مسئله واکنش نشان داد.

به گزارش اسیوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان علی‌رغم قولی که سرمربی تیم ملی داده بود با 6 امتیاز و 3 امتیاز کمتر از چیزی که توسط خود انوش دست‌گیر انتظار می‌رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را به اتمام رساند و با قرار گیری در رده چهارم گروه مستقیم به دور بعدی مسابقات راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا 2023 صعود کرد.

پس از تساوی‌های ناامید کننده تیم ملی مقابل بنگلادش و هند و از دست دادن چهار امیتاز مهم، در حالی که سرمربی تیم ملی،، سطح فعلی شیران خراسان را از تیم‌های جنوب آسیا نظیر بنگلادش و هند بالاتر می‌دانست باعث شده تا هجمه‌ی انتقادات از دست‌گیر به حداکثر برسد.

برخی معتقدند که انوش گزینه مناسبی برای سرمربی‌گری تیم ملی نیست و پیتر شگرت سرمربی پیشین شیران خراسان با امکانات کمتر عملکرد بهتری داشته است.

در همین حال، انوش دست‌گیر سرمربی تیم ملی به این مسئله واکنش نشان داده است و با گذاشتن پُستی در صفحه رسمی فیس‌بوک خود مردم را به باور کردن به وی دعوت کرده است.

وی نوشته است: " این وطن و این کشور در هر بخشی تنها به دست افغان ها و توسط افغان ها آباد خواهد شد. پس منتظر فرشته نجات خارجی نبوده و به همدیگر باور‌ داشته باشیم."

به هر صورت باید دید که عمل‌کرد انوش دست‌گیر و تیم ملی در ادامه‌ی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала