Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"نه" قاطع رئال به افزایش دستمزد مندی

© Photo / FB/ Ferland Mendyفرلاند مندی
فرلاند مندی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
مارکا گزارش می‌دهد که رئال مادرید با درخواست مندی برای افزایش دستمزد مخالفت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی یکی از پدیده های فصل رئال مادرید بوده است. بازیکن فرانسوی در فصل دومش بالاخره در رئال جا افتاد و توانست در میان هواداران رئال مادرید نیز محبوب شود.

در حقیقت عملکرد ضعیف مارسلو باعث شد تا هیچ کسی در مورد فیکس بودن مندی تردیدی نداشته باشد. فرلاند در اکثر بازیهای مهم فیکس بود هر چند که مصدومیتش در پایان فصل باعث شد که فصل را با 42 بازی به اتمام برساند: 30 تا لالیگا، یازده تا چمپیونزلیگ و یکی سوپرجام آن هم در حالی که در فصل اولش فقط 30 بازی انجام داده بود.

مندی در تابستان 2019 با 48 میلیون یورو از لیون به رئال پیوست که ارزش او حالا در حدود 50 میلیون یوروست. این بازیکن فرانسوی تا 30 جون 2025 با رئال قرارداد دارد و حالا از باشگاه انتظار دارد که دستمزدش افزایش پیدا کند هر چند که به گفته مارکا، رئال مادرید فعلا برنامه ای برای افزایش دستمزد مندی ندارد چرا که باشگاه با توجه به مشکلات مالی خود فعلا به مسائل دیگری فکر می کند و این مسئله در اولویت نیست.

مندی فصل بعد نیز به احتمال فراوان دفاع چپ فیکس رئال خواهد بود چرا که مارسلو با وجود افت شدیدش تمایلی به ترک رئال ندارد و بدین ترتیب میگل گوتیرز شانس چندانی برای بازی کردن نخواهد داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала