Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز جنگ صعود به هشت تیم یورو در لندن و آمستردام

© AP Photo / Pool / Alessandra TarantinoИгроки сборной Италии празднуют свой второй гол во время матча группы А чемпионата ЕВРО-2020 между сборными Италии и Швейцарии на олимпийском стадионе в Риме, Италия
Игроки сборной Италии празднуют свой второй гол во время матча группы А чемпионата ЕВРО-2020 между сборными Италии и Швейцарии на олимпийском стадионе в Риме, Италия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020 از امشب آغاز خواهد شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های اروپا از ساعت 20:30 به وقت کابل تیم های ولز و دنمارک به مصاف هم خواهند رفت.

یاران گرت بیل به عنوان تیم دوم از گروه اول رقابت ها به این مرحله رسیدند و دنمارک نیز به عنوان تیم دوم از گروه دوم راهی یک هشتم نهایی شده است.

دنمارک در حالی به مصاف ولز میرود که ستاره اش کریستین اریکسن را نیز کماکان با خود ندارد.

باید دید ولز که در دوره گذشته رقابت ها خود را به 4 تیم رسانده بود، امشب موفق به شکست دنمارکی ها خواهد شد یا خیر.

در دیگر دیدار که از ساعت 23:30 به وقت کابل آغاز خواهد شد، تیم های ایتالیا و اتریش مقابل هم صفارایی خواهند کرد.

بدون شک شکست دادن تیم آماده ایتالیا که در این رقابت ها تا کنون هیچ شکستی نداشته و ماه هاست هیچ تیمی موفق به بردن آن نشده، کار آسانی برای یاران آلابا نخواهد بود.

ایتالیا را بدون شک باید یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت ها دانست که با مانچینی شخصیت تازه ای پیدا کرده و حالا میخواهد پس از سالها ناکامی در در رده ملی صاحب یک جام معتبر شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала