Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه عجیب فلورنتینو به بیل؛ ستاره ولزی با آنجلوتی دوباره ستاره میشود؟

© AFP 2023گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale
گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
رئیس رئال مادرید بازگشت بازیکن ولزی به تیمش را با مرور لحظات عالی که در این تیم داشته، به فال نیک میگیرد و ابراز خرسندی میکند.

 

به گزارش اسپوتنیک، با پایان یک سال حضور قرضی گرت بیل در تاتنهام و زیر نظر مورینیو، این بازیکن ولزی دوباره به رئال مادرید باز خواهد گشت تا آخرین فصل حضورش در این تیم را سپری کند.

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید در تازه ترین مصاحبه که با اوندا سرو انجام داده از بازگشت بیل به رئال استقبال کرده و از او برای پوشیدن پیراهن کهکشانی ها دفاع کرد.

پرز در خصوص بیل گفت: "او یک بازیکن عالی است. من فینالهای حساسی که برای ما بازی کرده را به یاد می آورم. از نظر من او یکی از بازیکنان بزرگ اروپا است. هر کس مانند خودش است و او هم شخصیت خود را دارد."

این صحبت های رئیس رئال در حالی به بیل مرتبط میشود که او دو فصل پیش در تیم زیدان به یک بازیکن کاملا نیمکت نشین تبدیل شده بود و در حالی که مصدوم هم نبود، حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نمیامد.

ستاره ولزی که امشب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 مقابل دانمارک به میدان میرود و امیدوار است بتواتد دوباره با تیم ملی کشورش به مرحله بعدی یورو صعود کند.

طبق گزارش ها بیل پس از پایان یورو 2020 سه هفته تعطیلات خواهد داشت و سپس به مادرید خواهد آمد تا کارش را زیر نظر آنجلوتی در رئال مادرید آغاز کند.

آمار بیل زیر نظر آنجلوتی خیلی خوب است، این بازیکن زیر نظر مربی ایتالیایی 92 بازی انجام داد و 39 گل نیز برای رئال به ثمر رسانده است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала