Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در بارسا می‌ماند؛ پوستر تمدید لو رفت

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
همه دنیای فوتبال به خصوص بارسایی‌ها منتظر تصمیم نهایی مسی در مورد تمدید قرارداد با بارسلونا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در حال حاضر خوشبینی ها نسبت به تمدید قرارداد مسی خیلی زیاد است و حتی در ساعات اخیر پوستری در شبکه های اجتماعی پخش شده که برخی مدعی هستند که این پوستری است که بارسلونا برای اعلام خبر تمدید قرارداد مسی اماده کرده بود و حالا لو رفته است.

در واقع این پوستر شامل تصویری از مسی با رنگ های لباس بارسلونا است که از عبارت "10VE" هم برای آن استفاده شده است. در حقیقت این یک بازی کلامی است چرا که کلمه LOVE در انگلیسی به معنای "عشق" است که به جای lO در آن از عبارت 10 انگلیسی که شماره پیراهن مسی است، استفاده شده است.

​کسی نمی داند که آیا واقعا این پوستر توسط باشگاه بارسلونا آماده شده و لو رفته یا این که یک هوادار ناشناس بارسلونا آن را پخش کرده است اما با این وجود همین پوستر هم هواداران بارسا را به شدت هیجان زده کرده چرا که به تمدید قرارداد شماره 10 محبوب تیمشان امیدوار شده اند و امید دارند که قرارداد لئو با  بارسلونا هر چه زودتر تمدید شود.

مسی در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین به سر می برد اما وکلایش در حال بررسی جزئیات برای نهایی کردن تمدید قرارداد هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала