Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوئل چلسی و بایرن برای شکار الماس سیاه

© Sputnik / Alexy Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
ستاره سابق تیم ملی فوتبال بلژیک میگوید، روملو لوکاکو مهاجم اینترمیلان می تواند در تابستان امسال نامزد انتقال بایرن مونیخ باشد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که گفته میشود چلسی با 90 میلیون پوند به دنبال آسان سازی مسیر انتقال لوکاکو به لندن است، اما ستاره سابق تیم ملی فوتبال بلجیم میگوید، بایرن مونیخ در آلمان نیز از شانس بالایی برای جذب این مهاجم گلزن برخوردار است.

امیل مپنزا میگوید، احتمال اینکه لواندوفسکی بخواهد بایرن را ترک کند وجود دارد و بدون شک بایرنی ها به دنبال جایگزین مناسبی برای او خواهند بود، و چه کسی بهتر از لوکاکو که توانایی هایش به همه ثابت شده است.

البته در این مسیر باید چلسی را هم در نظر گرفت که تشنه جذب او است.

مپنزا با تمجید از عملکرد لوکاکو در یورو 2020 او را بازیکنی با ویژه گی های مناسب خواند که میتواند در تیم قهرمان بوندسلیگا بازی کند.

وی در این خصوص به روزنامه بیلد آلمان گفت: "قدرت و سرعت روملو در دوئل فوق العاده است. این مسئله کار مدافعان مقابلش را خیلی سخت میکند.

وی افزود: "من فکر می کنم او می تواند کاندیدای رفتن به بایرن باشد. البته او نمیتواند در همه تیم ها خوب بازی کند و باید این را پذیرفت.

به عنوان مثال در بارسا او با سیستمی بازی خواهد کرد که مناسب او نیست، اما در بایرن فکر میکنم برایش همه چیز مفید است. من دوست دارم لوکاکو را در بوندس لیگا ببینم. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала