Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان انتظارات یک پست جنجالی؛ نیمکت تاتنهام به نونو رسید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر نونو اسپریتو سانتو سرمربی ولورهمپتون
نونو اسپریتو سانتو سرمربی ولورهمپتون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام نونو اسپریتو سانتو سرمربی پرتگالی فصل پیش ولورهمپتون را رسماً به عنوان سرمربی جدید خود تعیین کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بالاخره سرمربی جدید تاتنهام هم مشخص شد تا این باشگاه پس از اخراج ژوزه مورینیو اکنون تکلیف خود برای فصل آینده را بداند.

پس از اخراج ژوزه مورینیو، اکنون سران باشگاه تاتنهام باز هم به یک مربی پرتگالی اعتماد کرده اند و نونو اسپریتو سانتو را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیده اند.

این سرمربی پرتگالی بین سال های 2017 تا 2021 سرمربی باشگاه ولورهمپتون در لیگ برتر انگلیس بود و عملکرد بسیار خوبی داشت اما از باشگاه جدا شد و اکنون به عنوان سرمربی جدید باشگاه لندنی تاتنهام برگزیده شده است.

تاتنهام در سال های اخیر و نیمکت پر تلاطمی داشته است و پس از پوچتینو نوبت به اخراج ژوزه مورینیو رسید. اکنون نونو اسپریتوی پرتگالی سرمربی تاتنهام شده است و باید دید که او تا چه زمانی در این باشگاه دوام می آورد.

نونو اسپریتو سانتو به طور کلی سابقه هدایت باشگاه های ریو آوه، والنسیا، پورتو و ولورهمپتون واندرز را در کارنامه خود دارد و اکنون به عنوان سرمربی جدید تاتنهام برگزیده شده است و قراردادش تا 2023 معتبر است.

تاتنهام در سال های اخیر رشد خوبی داشته است و حتی یک بار با پوچتینو به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که البته در آنجا مغلوب لیورپول یورگن کلوپ شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала