Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش به بارسا؛ کوتینیو مشتری پیدا کرد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
گفته می شود باشگاه میلان برای پر کردن جای خالی چالهان اوغلو به دنبال فیلیپ کوتینیو بازیکن برزیلی بارسا است.

به گزارش اسپوتنیک، سپورت و موندودیپورتیوو تایید کرده اند که میلان ایتالیا برای کوتینیو را برای پر کردن جای چالهان اوغلو که به اینتر پیوست، مد نظر دارند و میخواهند وینگر بارسا را به خدمت بگیرند.

او که فصل گذشته فقط 14 بار برای تیم کومان به میدان رفت در ماه دسامبر از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدید شد و هم اکنون نیز دوران نقاهتش را سپری میکند.

منابع ایتالیایی نیز گزارش دادند، میلان در کنار کوتینیو وضعیت خامس رودریگز بازیکن اورتون را نیز دنبال میکند تا پس از بررسی یکی از دو بازیکن را به خدمت بگیرد.

میلان فصل بعد در رقابت های لیگ قهرمانان حضور دارد و میخواهد در هر پست یک بازیکن ثابت و تاثیرگذار را در اختیار داشته باشد.

این در حالیست که بارسا دو فصل است که به دنبال مشتری برای فروش این بازیکن برزیلی است، اما هیچ تیمی برای خرید او وارد عمل نشده است.

تا کنون مشخص نیست که میلان برای جذب کوتینو به بارسا پیشنهاد قرضی خواهد داد یا این بازیکن را سرانجام از بارسا بیرون خواهد کشید.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала