Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود دانمارک به نیمه نهایی یورو پس از 29 سال؛ این برد تقدیم به اریکسن !

© AP Photo / Pool / Jonathan NackstrandИгрок сборной Дании Миккель Дамсгор празднует первый забитый гол во время матча группы B ЕВРО-2020 между Россией и Данией
Игрок сборной Дании Миккель Дамсгор празднует первый забитый гол во время матча группы B ЕВРО-2020 между Россией и Данией - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
تیم فوتبال دنمارک با شکست جمهوری چک جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020 را به دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های دنمارک و جمهوری چک از ساعت 20:30 به وقت کابل در ورزشگاه المپیک شهر باکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک هم تیمی هایش کریستین اریکسن به پایان رسید.

مسابقه دو تیم به یاد کریستین اریکسن ستاره دنمارکی ها آغاز شد که تا کنون پس از سکته قلبی در نخستین دیدار دنمارک از مسابقات دور است.

یاران اریکسن خیلی زود و در دقیقه 5 موفق شدند به گل برسند.

روی ارسال استریگر لارسن بود که توماس دلینی موفق شد اولین گل بازی را برای دنمارکی ها به ثمر برساند.

در اواخر نیمه نخست بود که پس از دفع چند حمله خوب توسط اشماکیل، باز هم دنمارک بود که به گل رسید.

در دقیقه 42 بود که کسپر دالبرگ پاس بیرون پای زیبای یواخیم مایهل را به گل دوم تیمش تبدیل کند تا نیمه نخست با برتری 2 بر 0 دنمارکی ها به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم اما ورق برگشت و جمهوری چک موفق شد خیلی زود تیمش را به گل برساند تا چکی ها برای بازگشت به مسابقه امیدوار شوند.

پاتریک شیک در دقیقه 49 پاس ولادیمیر کوفال را با ضربه ای دقیق به گل تبدیل کرد تا چک دقایق باقی مانده بازی را امیدوار باشد.

اما در نهایت دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و مسابقه در نهایت با برتری دو بر یک دنمارک به پایان رسید تا این تیم پس از 29 سال به نیمه نهایی یورو صعود کند.

آخرین بار دنمارک در سال 1992 یعنی 29 سال پیش به نیمه نهایی یورو راه پیدا کرده بود که در نهایت قهرمانی را نیز به دست آورده بود.

در پایان نیز توماس دلنی بازیکن دنمارک به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала