Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم رویایی پی اس جی؛ پیش‌نهاد بزرگ لئوناردو به پوگبا

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
در حالی‌که تنها یک سال از قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد باقی مانده است، ممکن است ستاره‌ی فرانسوی به کشورش در پاریسن جرمن بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاریسن جرمن فرانسه ایجاد تیمی کهکشانی و پر از ستاره را در بازار نقل‌وانتقالات فعلی آغاز کرده است.

پاریس در نقل‌و‌انتقالات فعلی، جورجینیو واینالدوم را از بارسلونا هایجک و این بازیکن را از لیورپول به خدمت گرفت.

انتظار می‌رود پی اس جی بزودی اشرف حکیمی را از اینتر، جیان‌لوییجی دوناروما را از میلان، سرخیو راموس را از رئال مادرید و خواکین کورئا را از لاتزیو را به خدمت بگیرد تا این تیم همه چی تمام برای فتح تمام جام های فصل بعد آماده شود.

چندین منبع معتبر در فرانسه از جمله "فوت مرکاتو" ادعا دارند که در فاصله‌ی یک‌ونیم سال مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم متمول با مالک قطری قصد ایجاد بازاری دیوانه‌وار در نقل‌وانتقالات را دارد.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره‌ی پرتگالی یوونتوس نیز دیگر گزینه مدنظر پاریسن جرمن به حساب می رفت، البته اخیراً مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس هر نوع سیگنال برای خروج کریستیانو رونالدو از این تیم را رد کرد.

در همین حال، باشگاه پاری‌سن‌جرمن قصد دارد تا این مسئله را با خریدن پل پوگبا جبران کند.

طبق گزارش فوت مرکاتو، پوگبا در حال مذاکره با پاریسن ژرمن است تا در فاصله یک سال مانده تا پایان قرارداد این بازیکن با منچستریونایتد، ستاره فرانسوی دوران باشگاهی خود را در کشورش  دوباره به اوج برگرداند.

فوتی مرکاتو گزارش می دهد که مینو رایولا مدیر برنامه پوگبا ولئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن در حال مذاکره هستند و مواضع آنها نزدیک شده است.

مدیر ورزشی PSG و همچنین نماینده معروف ایتالیایی-هلندی در مورد حقوق پل پوگبا و همچنین پاداش‌ها و کمیشن‌های احتمالی بحث کردند و بدیهی است که به نظر نمی‌رسد توافق خیلی دور از انتظار باشد، خصوصاً اینکه بازیکن سابق یوونتوس با ورود به پاریس وسوسه می‌شود.

 امادر ابتدا پی‌اس‌جی باید منچستر یونایتد را راضی کند که پل پوگبا را به فروش برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала