Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یا بمان یا به رئال مادرید برو؛ توصیه های خواندنی آنلکا به امباپه

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه با ارسال نامه ای به امباپه برای او در خصوص آینده اش توصیه جالبی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آینده امباپه در پاریسن جرمن تا کنون به یکی از سوژه های داغ رسانه ها تبدیل شده است. در حالی که یک سال از قراداد او با پاریسی ها باقی مانده و موضوع انتقالش به یکی از دو تیم لیورپول و رئال مادرید فوق العاده حساس و داغ شده است، شب گذشته روزنامه اکیپ مدعی شد که وی به مدیران تیمش اعلام کرده که قصد تمدید قرارداد را ندارد و حتی حاضر است یک فصل دیگر هم تا پایان مدت قراردادش با در پاریس بماند.

پاریسی ها به خوبی میدانند که اگر وی نخواهد با پی اس جی تمدید کند، سال دیگر به صورت رایگان تیم را ترک خواهد. پس با این حساب الخلیفی شاید اجازه چنین اتفاقی را به این بازیکن ندهد.

از سویی دیگر پی اس جی با وجود ضرر 200 میلیونی بخاطر کوید 19، یکی از موفق ترین تیم ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده و خریدهای سرشناس این تیم کماکان ادامه خواهد داشت.

با این تفاسیر و حرف و حدیث هایی که ایجاد شده، نیکولاس آنلکا بازیکن سابق فرانسوی نامه ای به امباپه نوشته و برایش موضوعاتی را تاکید و گوش زد کرده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

کیلیان عزیز اگر به دنبال کسب افتخارات و جوایز بزرگ هستی باید پی اس جی را رها کنی.

تو دو راه بیشتر نداری. یا در پی اس جی بمانی یا به رئال مادرید بروی. در هر دو تیم می توانی سال بعد فاتح لیگ قهرمانان شوی و تصمیم گیری به خودت بستگی دارد، ولی اگر به دنبال جوایز بزرگتر هستی، باید یک روز بالاخره پی اس جی را رها کنی. هر کاری در پاریس انجام دهی، البته که قابل تقدیر خواهد بود ولی همیشه کسانی هستند که بگویند تو در پی اس جی خوب کار کرده ای ولی فقط در فرانسه می توانی اینقدر خوب باشی. بهترین ها در انگلیس و اسپانیا بازی می کنند.»

وی در ادامه نوشت: اگر به دنبال توپ طلا هستی و می خواهی قدم جای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بگذاری، باید با بهترین ها مبارزه کنی. نمی گویم لیگ فرانسه آسان است یا بی کیفیت، ولی لیگ انگلیس دشوارترین لیگ دنیاست و می توانی برای چلسی، یونایتد، لیورپول، آرسنال و سیتی بازی کنی یا به اسپانیا بروی و بازیکن رئال یا بارسلونا شوی. یا حتی به لیگ ایتالیا بروی که قطعا بازی های شان بازتاب جهانی بیشتری نسبت به لیگ فرانسه دارد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала