Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا مقابل سه تیم شورشی سوپر لیگ شکست خورده است

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
در صورتی که یوفا بخواهد تیم های شورشی سوپر لیگ را جریمه کند، با خسارات زیادی روبرو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه ها میگویند در صورتی که اتحادیه فوتبال اروپا بخواهد سه تیم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس که تا کنون به طور رسمی از رقابت های جنجالی سوپر لیگ کنار نکشیده اند را جریمه کند، باید خود را برای یک پرداخت هزینه ای سنگین آماده کند.

طبق آخرین گزارش ها، یوفا در صورت این کار باید ده ها میلیون پوند بعنوان جبران خسارت به این سه تیم بپردازد.

دادگاه حکمیت ورزش در اروپا با تایید این خبر گفته، یوفا به سادگی اجازه جریمه این تیم ها را نخواهد داشت و با اعلام حمایت از این سه تیم، محدودیت های قانونی را برای یوفا وضع کرده است.

این در حالیست که یوفا از اینكه سه باشگاه قدیمی و پرطرفدار اروپا تا کنون انصراف شان را از این رقابت ها اعلام نکرده است، به شدت عصبانی است.

روز جمعه یک قاضی سرشناس با اعلام حمایت از این سه تیم گفت: یوفا در صورت حذف این سه تیم از رقابت های اروپایی با مجازات های جدی کیفری و جرایم مالی سنگین روبه رو خواه شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала