Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در انگلیس؛ ستاره سه شیرها و سیتی رئالی میشود

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
منبع خبری در انگلیس مدعی است که احتمال رئالی شدن رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، علاقه رئال مادرید به ستاره ریز نقش انگلیسی از تابستان گذشته در رسانه ها منتشر شده است و حالا با توجه به اینکه سیتی تمرکزش را برای جذب هری کین گذاشته است، احتمال دارد استرلینگ این تیم را ترک کند.

البته هفته گذشته دیلی میل هم ادعا کرده بود که استرلینگ به دلیل پا فشاری سیتی برای جذب کین، ناراحت شده و به جدایی از این تیم فکر میکند.

اتلتیک مدعی شده که استرلینگ یکی از گزینه های رئال مادرید است و در صورتی که او نخواهد قراردادش را با سیتیزن ها تمدید کند، برای جذب او به صورت جدی وارد عمل خواهد شد.

استرلینگ که درخشش خوبی در رقابت های یورو 2020 در ترکیب تیم ملی کشورش داشته و در 5 بازی موفق به زدن 4 گل شده است تا سال 2023 با سیتی قرارداد دارد و بازیکنانی که یک سال از قراردادشان باقی مانده باشد و قصد تمدید نیز نداشته باشند، جذب آن احتمال بیشتری خواهد داشت.

استرلینگ در حالی در تیم ملی کشورش میدرخشد که در اواخر لیگ برتر حضور کمرنگی در ترکیب سیتی داشت ولی با این وجود هم ساوت گیت به او اعتماد کرد و از او به عنوان یک مهره اصلی در تیم ملی انگلیس در یورو 2020 استفاده کرد.

انگلیس فردا شب در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2020 به مصاف دنمارک خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала