Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوژه جدید امباپه به خبرنگاران برای رئالی شدن 

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
باری دیگر نشانه ای از امکان پیوستن امباپه به رئال مادرید درز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن جرمن حالا منتظر مشخص شدن آینده اش است. او به پی اس جی اعلام کرده است که به هیچ وجه قراردادش را با پاریسی ها تمدید نمی کند و حالا که فقط یک سال تا اتمام قراردادش مانده، پاریسی ها یا باید او را در همین تابستان بفروشند یا این که در تابستان 2022 به صورت رایگان از دستش بدهند.

تیم ملی فرانسه از حضور در میان هشت تیم برتر یورو باز ماند.کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه با خراب کردن یک پنالتی کلیدی مقابل سوئیس شب بسیار بدی را داشت و یورو را با خاطره بدی به پایان رساند.

امباپه حالا برای سپری کردن تعطیلاتش به جزیره میکونوس در یونان پناه برده است. بسیاری از شخصیت های مشهور و فوتبالیست ها برای این که حال و هوایشان را عوض کنند به این منطقه خوش آب و هوا رفته اند و جالب این که کریم بنزما مهاجم رئال مادرید نیز در همان جا حضور دارد.

بنزما و امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه رابطه بسیار خوبی با هم داشته اند و در ساعات اخیر هر دو تصاویری از خودشان در رستوران نصرت، آشپز معروف ترکیه ای منتشر کرده اند.

در حقیقت هر چند که امباپه و بنزما با هم عکس نگرفته اند اما استایل نصرت در هر دو تصویر یکسان است و به نظر می رسد که هر دو تصویر در یک روز گرفته شده و به همین خاطر برخی مدعی شده اند که بنزما و امباپه با هم به میکونوس رفته اند و در تعطیلات کنار هم هستند.

در حقیقت هواداران رئال مادرید از این اتفاق که رفاقت بنزما و امباپه باعث شده تا با هم به تعطیلات بروند، ذوق زده شده اند و امیدوارند که کیلیان در همین تابستان راهی رئال مادرید شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала