Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشمایکل حریف محبوب کین؛ جدال انگلیس و دنمارک تقابل طعمه و شکارچی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین
هری کین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
به نطر میرسد که تیم ملی انگلیس با داشتن هری کین، دنمارک را با دروازه‌بانی و کاپیتانی اشمایکل از سد راه برخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 23:30 به وقت افغانستان دو تیم دنمارک و انگلیس در نیمه پایانی رقابت های یورو 2020 به مصاف هم خواهند رفت تا چهره دیگر فینالیست رقابت های جام ملت های اروپا مشخص شود و در نهایت باید دید که کدام تیم می تواند راهی فینال شود.

 ایتالیا شب گذشته با شکست اسپانیا در ضربات پنالتی راهی مرحله فینال رقابت های جام ملت های اروپا شد و اکنون باید دید که در دومین شب نیمه نهایی جام ملت های اروپا میان انگلیس و دانمارک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

اما هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس، که در بازی های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است، آماری خیره کننده مقابل کسپر اشمایکل دروازه بان تیم ملی دانمارک دارد. در واقع اشمایکل که دروازه بان باشگاه لسترسیتی است در بازی های که مقابل تاتنهام که هری کین را در خط حمله دارد قرار گرفته است، 14 گل دریافت کرده است و اکنون در بازی دانمارک و انگلیس هری کین این فرصت را دارد که باز هم مقابل این دروازه بان گلزنی کند.

کسپر اشمایکل به تازگی برای انگلیسی و شعار معروفشان که می گویند جام به خانه بر میگردد کری خوانده بود و اکنون باید دید که در بازی امشب چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала