Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس ویمبلدون؛ صعود جوکوویچ به نیمه نهایی در شب حذف ناباورانه فدرر

© REUTERS / Gonzalo Fuentes Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже
Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
دنیس شاپوالوف با شکست کارن خاچانوف و نوواک جوکوویچ با حذف مارتون فوکسوویکس به مرحله‌ی نیمه‌پایانی تنیس ویمبلدون راه یافتند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های تنیس ویمبلدون در کشور انگلستان در بخش مردان با صعود دنیس شاپوالوف از کشور کانادا بخت شماره دهم قهرمانی این رقابت‌ها و نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان از صربستان به مرحله نیمه پایانی به کار خود پایان داد.

در بازی نخست کارن خاچانوف روس بخت شماره ۲۵ قهرمانی این مسابقات با دنیس شاپووالوف کانادایی از ساعت ۱۶:۴۰ به وقت افغانستان با هم پیکار کردند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاپوالوف به کار خود پایان داد.

در بازی بعدی نوواک جوکوویچ با پیروزی ۳ بر صفر در مقابل مارتون فوکسوویکس از هنگری برای دهمین بار به بازی نیمه پایانی تنیس ویمبلدون راه پیدا کرد.

در دیگر بازی نیز راجر فدرر سوییسی بخت شماره ششم قهرمانی این رقابت‌ها با نتیجه سه بر صفر در مقابل هوبرت هورکاج شکست خورد و از صعود به جمع چهار تنیسور برتر باز ماند.

در ادامه متئو بریتینی ایتالیایی و فلیکس اوژیر آل‌یاسین کانادایی با هم جدال خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала