Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به یووه: می‌آیم و می‌مانم+عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
بر اساس گزارشات در ایتالیا، ستاره پرتگالی یوونتوس برخلاف شایعات در این تیم ماندنی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا جلد امروز خود را به ماندن کریستیانو در تیم راه راه پوش سفید و سیاه تورین اختصاص داده است.

گاتزتا روی جلد امروز خود تیتر زده است: "می آیم و می مانم". در واقع این پیامی است که رونالدو به یووه داده است. اکنون رونالدو در حال سپری کردن تعطیلات خود پس از مسابقات یورو 2020 است و روز 25 جولای به تورین بر می گردد تا در تمرینات یوونتوس شرکت کند.

 ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو اخیرا با آنیلی و سایر مدیران یوونتوس دیدار کرد و برآیند جلسه بسیار خوب بود. حتی این امکان وجود دارد که رونالدو قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با بیانکونری تمدید کند. چند روز پیش هم یک هوادار ویلچر نشین یوونتوس از پاول ندود، نایب رییس باشگاه درباره آینده رونالدو سوال کرد که او گفت این گلزن پرتگالی به تورین باز خواهد گشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала