Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی در اندیشه خرید لوا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا برای تقویت آتش خط حمله تیم خود، پروژه مهم جذب روبرت لواندوفسکی را آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فورفورتو، قهرمان لیگ برتر انگلستان برای تقویت حمله خود در این تابستان به دنبال انجام یک عملیات تقریبا غیر ممکن است. بر اساس گزارش ها، منچستر سیتی در نظر دارد رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ را برای پروزه جاه طلبانه خود جذب کند.

پپ گواردیولا که سرخیو آگوئرو را طی یک انتقال آزاد به بارسلونا واگذار کرده، مشتاق است در تابستان امسال مهاجم جدیدی به تیم خود اضافه کند.

سیتیزن ها در بیشتر مسابقات فصل گذشته از یک بازیکن در پست شماره 9 کاذب استفاده کرد اما به نظر می رسد که آن ها یک مهاجم کلاسیک مرسوم تر را قبل از آغاز فصل آینده، هدف انتقالاتی خود قرار دهند.

هری کین و ارلینگ هالند هر دو جزو گزینه های انتقال به ورزشگاه اتحاد قرار داشتند، اما هیچ یک ارزان نیستند و انتقالشان به تیم آبی پوش منچستری بسیار دشوار به نظر می رسد.

گفته می شود که کین و هالند به ترتیب توسط تاتنهام و بروسیا دورتموند هر کدام حدود 150 میلیون پوند ارزش گذاری شده اند و هیچ یک از دو باشگاه نمی خواهند این سرمایه های ارزشمند خود را در تابستان امسال به فروش برسانند.

بنابراین سیتی ممکن است لازم باشد تمرکز خود را به اهداف دیگری تغییر دهد و طبق گزارش رسانه ها، آن ها عملیات جذب رابرت لواندوفسکی را به عنوان گزینه جانشین دنبال می کنند.

ملی پوش لهستانی دو سال دیگر با تیم بایرن مونیخ آلمان قرارداد دارد و سران سیتی معتقدند که وی می تواند در هفته های آینده برای آن ها قابل دستیابی باشد، زیرا غول آلمانی نمی خواهد ماشین گلزنی خود را در آینده نزدیک با انتقالی آزاد و بی منفعت برای مونیخی ها از دست بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала