Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاتلی به یوونتوس نزدیک شد

© REUTERS / Mike HewittПолузащитник сборной Италии Мануэль Локателли
Полузащитник сборной Италии Мануэль Локателли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
یوونتوسی ها امروز با ساسولو ملاقات می کنند تا در مورد انتقال مانوئل لوکاتلی صحبت کنند و شانس زیادی دارند که در رقابت با آرسنال برای جذب این بازیکن پیروز شوند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فوتبال ایتالیا، به دنبال اخباری مبنی بر این که آرتور ملو به جراحی احتیاج دارد و ممکن است به مدت دو ماه از میادین دور باشد، به نظر می رسد مانوئل لوکاتلی یک خرید ضروری برای خط هافبک تیم مکس آلگری می شود.

 هافبک ملی پوش ایتالیا مدت هاست با بیانکونری در ارتباط است، گرچه آن ها تاکنون مذاکرات فشرده ای انجام نداده اند و منتظر بودند تا تجربه این بازیکن در رقابت های یورو 2020 به پایان برسد.

طبق اعلام رسانه ها، بیانکونری روز جمعه دومین دیدار خود را با مدیران باشگاه ساسولو انجام خواهد داد. اگر چه گفته می شود تیم فوتبال آرسنال 40 میلیون یورو پول نقد پیشنهاد کرده است، ولی ظاهرا قلب لوکاتلی با یوونتوس است و برای ماندن در سری آ پافشاری خواهد کرد.

یوونتوس امیدوار است حدود 30 میلیون یورو به علاوه یک یا چند بازیکن تیم جوانان خود را پیشنهاد دهد تا این معامله را به سرانجام برساند.

گزینه دیگر بیانکونری برای انجام این معامله، پیشنهادی است در قالب مشابه با آن چه که فدریکو کیزا را از فیورنتینا به تورین آورد؛ به عبارت دیگر انتقال قرضی برای دو فصل ضمن الزام به خرید نهایی در پایان سال دوم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала