Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین وضعیت فهرست فروش رئال؛ از بیل تا هازارد و ...

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید به دنبال فروش بعضی بازیکنان خود در تابستان جاری است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حال حاضر به نظر می رسد که خرید چندانی نداشته باشد. اگر امباپه خریده نشود، آلابا تنها خرید تابستانی خواهد بود. فعلا راموس و براهیم نیز از تیم جدا شده اند که رئال مادرید 28 بازیکن در لیستش دارد. کارلتو ترجیح می دهد که در لیستش 23 بازیکن داشته باشد و به نظر می رسد که پنج بازیکن جدا شوند. مارکا در گزارشی لیست خروج رئال را بررسی کرده است:

یوویچ : رئال مادرید برای خرید او از آینتراخت دو سال پیش 60 میلیون یورو هزینه کرد. این بازیکن می خواهد که بماند و بالاخره در فصل سومش در رئال خودش را ثابت کند. رئال ترجیح می دهد که از فروش او درآمدزایی کند و از پرداخت دستمزدش معاف شود اما پیدا کردن مشتری برایش خیلی مشکل است.

گرت بیل: رئال مادرید می داند که در مورد بیل نمی تواند درآمدزایی کند بلکه همین که از پرداخت دستمزدش خلاص شود کافی است. در حال حاضر بیل با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا سهمیه غیراروپایی محسوب می شود در حالی که با حضور میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو این سهمیه پر است. بیل هنوز یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و یکی از گزینه ها این است که قراردادش فسخ شود و از رئال برود. آنچلوتی گفته که رویش حساب می کند و باید دید که چه اتفاقی در انتظارش است.

ایسکو : شرایط وی نیز مشخص نیست. پیش از شروع پیش فصل در لیست فروش بود اما در اردوی پیش فصل سعی کرد که شرایط را عوض کند. خودش دوست دارد که برای سال پایانی قراردادش در رئال مادرید بماند.

سبایوس: خود این بازیکن گفته است که به شانس هایش باور دارد. اما اگر قرار نباشد که در رئال بازی کند راضی به جدایی خواهد شد. بعد از المپیک با آنچلوتی صحبت می کند و تصمیم می گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала