Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چوب حراج بارسا؛ 50 درصد تخفیف برای سه ستاره پر آوازه خط حمله

© REUTERS / Albert GeaАнтуан Гризманн празднует забитый гол
Антуан Гризманн празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا قصد دارد تا به هر شکلی شده سه بازیکن کمتر درخشان خود در خط حمله را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در حال حاضر اوضاع مناسبی از لحاظ مالی ندارد و برای اینکه بتواند تراز های مالی خود را از وضعیت منفی خارج کند و هزینه های اضافی خود را حذف کند، باید برخی از بازیکنانش را به فروش برساند تا هم با فروش این بازیکنان کسب درآمد کرده باشد و هم اینکه از پرداخت حقوق به این بازیکنان خلاص شود.

بارسلونا هنوز با لیونل مسی یک قرارداد جدید به امضا نرسانده است و برای بستن قرارداد جدید به طوری که بتواند دستمزد مسی را پرداخت کند، باید بتواند پول کافی را برای این کار داشته باشد. خوان لاپورتا برای حل این مشکل به سراغ فروش بازیکنان بی استفاده و اصطلاحا بازیکنانی رفته که عملکردشان در بارسا چنگی به دل نزده است و هواداران هم انتقادات زیادی به عملکرد آن ها داشته اند و از طرفی دستمزد بالایی هم می گیرند و همین قضیه موجب می شود که به تراز های مالی باشگاه بارسا ضربه بزنند.

سه تا از این بازیکنان، کوتینیو، گریزمن و عثمان دمبله هستند که اکنون در لیست فروش بارسا قرار دارند و اگر مشتری مناسب برای آن ها پیدا شود از بارسا جدا می شوند. بارسلونا برای فروش این بازیکنان حاضر است با رقمی کمتر از آنچه آن ها را خریده است و به توافق برسد و همین قضیه دستمایه طنز موجود در این طرح شده است که روی بازیکنان بارسا برچسب 50 درصد تخفیف را قرار داده است!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала