Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند - لوا؛ نوک خط حمله رئال به کدام ستاره می‌رسد؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
رئال مادرید سالهاست که تلاش می کند خرید کهکشانی داشته باشد و به نظر می رسد که مدیران رئال می دانند که در این تابستان باید خریدی داشته باشند تا کیفیت تیم را بالا ببرند.

به گزارش اسپوتنیک، در حال حاضر امباپه اولویت اصلی خرید کهکشانی توسط رئال است اما رئال گزینه های دیگری را هم دنبال می کند.

در حقیقت در پست مهاجم نوک باید این نکته را در نظر گرفت که بنزما حالا 33 ساله شده است. ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند اصلی ترین گزینه برای رئال است اما فعلا رئال ترجیح می دهد که خرید وی را به 2022 موکول کند یعنی زمانی که رقم فسخ قراردادش به 75 میلیون یورو می رسد.

اما در حال حاضر هالند تنها گزینه رئال نیست چرا که جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی نیز در تیر رس خواهد بود.

آس گزارش داده است که لواندوفسکی در نظر دارد که حال و هوایش را تغییر بدهد و رئال مادرید اصلی ترین گزینه اوست.

  در حقیقت اکیپ گزارش داده است که روبرت فقط در صورتی حاضر به ترک بایرن می شود که راهی رئال شود و به گزینه های دیگر نظیر بایرن اهمیتی ندارد.

از سویی باید این نکته را در نظر گرفت که در تابستان بعدی لواندوفسکی به سال پایانی قراردادش با بایرن می رسد و قیمتش به شکل قابل توجهی کاهش می یابد و به 50 میلیون یورو می رسد.

بدین ترتیب برای سال 2022 رئال هر دو گزینه را در تیررس خود خواهد داشت و می تواند یکی را انتخاب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала