Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب منتخب بارسا و رئال در قرن 21؛ تقابل مسی و رونالدینیو با زیدان و رونالدو+عکس

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
وب‌سایت اسکورز ترکیب منتخب تیم‌های حاضر در بزرگ‌ترین بازی فوتبال باشگاهی جهان ال‌کلاسیکو در هزاره‌ی جدید را منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ال کلاسیکو بدون شک یکی از مهیج ترین رقابت های فوتبال است که بیننده های زیادی را به خود جذب می کند و در سراسر دنیا افراد مختلفی برای فرارسیدن بازی میان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا انتظار می کشند.

اما هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا ستاره های زیادی را در تاریخ خود داشته اند و بازیکنان بزرگ زیادی در این دو باشگاه توپ زده اند. اگر بخواهیم صرفا از سال 2000 به بعد یعنی قرن 21 را در نظر بگیریم می بینیم که نام های بسیار بزرگی در هر دو تیم به چشم می خورند.

ال کلاسیکو همواره جذابیت های خاص خود را داشته است اما به اعتقاد بسیاری از هواداران، این ال کلاسیکو ها در دورانی که رقابت ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا در دو سوی میدان مربی های رئال و بارسا بودند، یک نوع دیگری از جذابیت را داشت و علاوه بر جنگ تاکتیکی، یک جنگ روانی و جو سنگین روانی هم بر آن بازی ها حاکم بود که باعث درگیری های بسیاری می شد.

اکنون نگاهی داریم به ترکیب منتخب دو تیم رئال مادرید بارسلونا در ال کلاسیکو های قرن 21 که در آن ستاره های بسیاری وجود دارد؛ از رونالدو و زیدان در رئال مادرید تا مسی و رونالدینیو در بارسلونا.

View this post on Instagram

A post shared by SKORES (@skores)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала