Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنور داغ نقل‌وانتقالات؛ پوگبا به پی‌اس‌جی، گریزمن جانشین رونالدو

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
بعد از پایان یورو و کوپا و تا شروع فضل جدید فوتبال باشگاهی اروپا، بازار نقل و انتقالات بسیار گرم است.

به گزارش اسپوتنیک، پاری سن ژرمن در آستانه به خدمت گیری پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد قرار دارد، این در حالی‌ست که پوگبا پیشنهاد دستمزد 350 هزار پوندی تمدید قرارداد با منچستریونایتد را بر اساس گزارش میرور رد کرده است.

اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا داغ دنبال می‌شود و رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند که مقصد بعدی پوگبا، لیگ فرانسه و پاری سن ژرمن خواهد بود.

تلگراف مدعی است پی اس جی می‌تواند پوگبا را با مبلغی حدود چهل و سه میلیون پوند جذب کند. قرارداد پوگبا در سال آینده به پایان می‌رسد و او فعلا هیچ قصدی برای تمدید قراردادش ندارد. در حال حاضر شیاطین سخر در انتظار یک پیشنهاد رسمی از پاری سن ژرمن هستند. 

همچنین در دیگر خبر جالب امروز، اسپورت می‌گوید آینده رونالدو مقصد بعدی گریزمان را مشخص می‌کند. روزنامه اسپانیایی خبر از رفتن گریزمان به یوونتوس می‌دهد.

بیانکونری در تلاش است تا ستاره فرانسوی کاتالان‌ها را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، تا در صورت رفتن کریستیانو رونالدو سوپر استاره پرتگالی، آن‌ها جانشینش را به خدمت گرفته باشند. پاری سن ژرمن یکی از مشتری‌های ستاره سابق منچستریونایتد است. 

اوضاع مالی بلوگرانا به شدت وخیم است و آن‌ها باید در تابستان پیش رو حتما چند ستاره خود را به فروش برسانند. مشکل اصلی بارسلونا سقف دستمزدهاست و همین موضوع باعث شده تا در مسئله خرید بازیکنان جدید به مشکل بر بخورند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала