Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش بشیر تره‌کی و فزراد منصوری به حذف تیم ملی تکواندو از المپیک توکیو+عکس

تکواندو
تکواندو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
عضو شوید
تنها نماینده تیم ملی تکواندوی افغانستان در مسابقات المیپک 2020 توکیو در مقابل حریف کوریایی شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

به گزارش اسپوتنیک، فرزاد منصوری تنها نماینده افغانستان در رشته تکواندو که پر افتخارترین ورزش کشور به حساب می‌رود و دو مدال افغانستان در تارخی المپیک قبلا در همین رشته و توسط روح‌الله نیک‌پا بدست آمده است، در بازی های تابستانی المپیک 2020 توکیو در جاپان با قبولی شکست نزدیک 13 بر 12 در ثانیه‌های پایانی در مقابل این کیو دون از کوریای جنوبی شکست خورد و با توجه به باخت نماینده کوریا در دیدار نیمه نهایی در برابر تکواندو کار کشور مقدونیه، منصوری از شانس مجدد برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها نیز باز ماند تا تکواندوی افغانستان با شکست و حذف تنها نماینده در المپیک توکیو بدون مدال بماند.

در همین حال بشیر تره‌کی سرمربی تیم ملی تکواندو و فرزاد منصوری تکواندو کار کشور در این باره واکنش نشان دادند.

بشیر تره‌کی سرمربی تیم ملی تکواندوی افغانستان در پُستی در صفحه فیس‌بوک خود از زحمت فرزاد منصوری تشکر کرد و منتقدین را نیز به واقع‌بینی و خویشتن‌داری دعوت کرد.

فرزاد منصوری تنها تکواندو کار المپیکی کشور نیز با گذاشتن پُستی در صفحه فیس‌بوک خود از این‌که این باخت حق‌اش نبوده صحبت کرده و قول جبران در مسابقات بعدی را داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала