Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزییات اتنقال جانشین راموس در رئال مشخص شد

© REUTERS / Marko DjuricaИгроки во время матча между Австрией и Украиной на Euro 2020
Игроки во время матча между Австрией и Украиной на Euro 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
داوید آلابا ملی پوش اتریشی و تنها خرید تابستان رئال مادرید برای انتقال رایگان از باشگاه سابقش بایرن مونیخ به رئال مادرید 17.7 میلیون یورو پاداش انتقال دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آلمانی اشپیگل در روز جمعه از جزییات قرارداد آلابا با رئال مادرید رونمایی کرد. جرج آلابا پدر بازیکن اتریشی به عنوان یکی از وکلای وی 6.3 میلیون یورو از این انتقال دریافت کرده در حالی که پینی زهاوی دیگر وکیل بازیکن اتریشی نیز 5.2 میلیون یورو یورو دریافت کرده است.

 دستمزد سالانه آلابا در رئال مادرید 19.47 میلیون یورو خواهد بود که قراردادش با رئال مادرید در سال 2026 به اتمام می رسد و رقم فسخ قراردادش نیز 850 میلیون یورو خواهد بود. اگر آلابا تا پایان قراردادش در رئال مادرید بماند 115 میلیون یورو دریافت می کند.

داوید الابا این روزها به علت ابتلا به کرونا در تمرین رئال مادرید حضور ندارد و به قرنطینه رفته است و حضورش در بازی دوستانه در مقابل میلان در روز 17 اسد مشخص نیست اما قطعا به اولین بازی لالیگایی رئال مادرید مقابل آلاوز می رسد.

با جدایی واران و راموس به نظر می رسد که الابا نقشی کلیدی در ترکیب رئال مادرید خواهد داشت و باید رهبری خط دفاع رئال را به عهده بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала