Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامه لاپورتا به باتجربه‌ها: 60 درصد دستمزد خود را کاهش دهید

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
بارسلونا سخت تلاش می کند تا از میزان دستمزد بازیکنان کم کند تا بتواند قوانین سقف دستمزد لالیگا را رعایت کند و بدین ترتیب نام مسی را در لیست خود برای فصل جدید ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا جدا از فروش یا قرض دادن بازیکنانش در برخی موارد مجبور است که دستمزد بازیکنانش را کم کند و به همین خاطر نشریه " ال پریودیکو" گزارش داده است که لاپورتا نامه ای به پیکه،بوسکتس، سرجی روبرتو و جوردی آلبا زده و از آنها خواسته تا دستمزدشان را 60  درصد برای فصل بعد کاهش بدهند مبلغی که به شدت قابل توجه است چرا که این بازیکنان باید دستمزدشان را از نصف هم کمتر کنند.

جدا از این شرط که با شگفت زدگی وکلای این بازیکنان همراه شده است، لاپورتا در تلاش است تا برای فصل های بعدش هم دستمزد این بازیکنان را کاهش بدهد.

چهار کاپیتان بارسلونا چنین کاهش دستمزدی را تا کنون نپذیرفته اند چرا که برخی از آنها نظیر پیکه در سالهای پایانی فوتبالشان هستند و درآمد کنونی خود را به نوعی حقوق بازنشستگی خود می دانند و روی آن برای آینده حساب ویژه ای باز کرده اند.

باید دید که آیا در نهایت کاپیتان های بارسا حاضر خواهند شد تا با درخواست مدیر تیم برای کاهش 60 درصدی دستمزد مواقت کنند یا نه.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала