Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیانیه جدید شوریان سوپر لیگ بر علیه یوفا

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس بیانیه ای در مورد حکم دادگاه علیه یوفا در ماجرای سوپرلیگ منتشر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید رضایت خود را در مورد تصمیم قضایی امروز اعلام می کنند که به یوفا دستور داده شد که به شکل سریع السیر تمامی اقدامات علیه باشگاه های موسس سپرلیگ لغو شود، شامل پرونده انضباطی که علیه این سه باشگاه باز شده و بدین ترتیب تمامی جریمه ها و محرومیت ها در مورد 9 باشگاه موسس دیگر لغو خواهد شد، این باشگاه ها این شروط را برای عدم جریمه انضباطی توسط یوفا امضا کرده بودند.

بدین ترتیب دادگاه دوباره از موضع پیشگامانه سوپرلیگ اروپا حمایت می کند و درخواست یوفا را رد کرد و در نامه خود اعلام کرد که نافرمانی از این حکم ممکن است که باعث جرایم قضایی و  جریمه نقدی شود. این پرونده توسط دادگاه عدالت اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ بررسی خواهد شد که در مورد موضع انحصارطلبانه یوفا در مورد فوتبال اروپا بررسی صورت خواهد گرفت.

باید آماده مقابله با چالش هایش پیش روی فوتبال باشیم. یوفا موضع انحصاری خود به عنوان قانونگذار، اجراکننده و تنها مالک و مدیر در تورنمنت های فوتبال اروپایی تعیین کرده است. این موضوع انحصارطلبانه که تضاد منافع ایجاد می کند، شدیدا به فوتبال و تعادل آن ضربه می زند.  همان طور که بارها ثابت شده کنترل مالی آنها نامناسب است و به شکل هدفمند نیست. باشگاه هایی که در تورنمنت های اروپایی حضور پیدا می کنند این حق را دارند که تورنمنت های خود را مدیریت کنند.

باید اعلام کنیم که تحت تاثیر تهدیدهای دائمی یوفا قرار نمی گیریم. همچنان روی هدف خود در مورد توسعه پروژه سوپرلیگ به شکلی همدلانه و سازنده متعهد هستیم و همه چیز شامل هواداران، بازیکنان، مربیان، باشگاه ها، لیگ ها، فدراسیون های ملی و بین المللی و سازمان ها را مد نظر قرار خواهیم داد. می دانیم که مسائلی در پروژه پیشنهادی ما هستند که باید اصلاح شوند و از طریق تفاهم و گفتگو بهتر شوند. همچنان روی موفقیت پروژه ای که همیشه به قوانین اتحادیه اروپا احترام خواهد گذاشت، اطمینان داریم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала