Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول مشتری جدید هافبک ساسولو؛ لوکاتلی یووه را ترجیح می‌دهد

© REUTERS / Mike HewittПолузащитник сборной Италии Мануэль Локателли
Полузащитник сборной Италии Мануэль Локателли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
مانوئل لوکاتلی با درخشش در تیم ساسولو و تیم ملی ایتالیا علاقه تیم های بزرگ فوتبال اروپا را به خود جلب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که روز گذشته کارنوالی، مدیر #ساسولو از علاقه یکی از تیم‌های لیگ برتری برای به خدمت گرفتن لوکاتلی خبر داده بود، گاتزتا دلو اسپورت در خبری مدعی شد لیورپول به زودی وارد رقابت برای به خدمت گرفتن لوکاتلی خواهد شد.

 ساسولو برای هافبک 23 ساله خود درخواست 40 میلیون یورو داشته، رقمی که یوونتوس امکان پرداخت آن را ندارد و با اینکه #آرسنال پیشنهادی با همین مبلغ را ارائه داده است، اما لوکاتلی حاضر به مذاکره با توپچی‌ها نشده است چرا که می‌خواهد در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

در همین حال جیووانی کارنوالی مدیر ساسولو می‌گوید که خود لوکاتلی می‌خواهد به یوونتوس برود اما کار آن‌ها برای به خدمت گرفتن پیانیچ آسان‌تر خواهد بود.

مدیر ساسولو در مصاحبه‌ای که با اسکای‌اسپورت داشت در خصوص آینده لوکاتلی صحبت کرد:

"لوکاتلی از ابتدا مشخص کرده بود که فقط می‌خواهد به یوونتوس بپیوندد، آخرین پیشنهاد یووه قراردادی قرضی به مدت دو سال و بند خرید اجباری 30 میلیون یورویی به علاوه متغیرات بود که رد شد. حداقل رقم مورد پذیرش ما ۴۰ میلیون یورو خواهد بود، آرسنال پیشنهادی با همین ارزش به علاوه 5 میلیون یورو متغیرات ارائه داده است اما لوکاتلی هرگز موافق مذاکره شخصی با توپچی‌ها نبود. همچنین یکی دیگر از باشگاه‌های انگلیسی شرایط او را جویا شده است. احتمالا کار یوونتوس برای به خدمت گرفتن پیانیچ آسان‌تر خواهد بود."

جمله آخر کارنوالی به صورت شوخی و با خنده بیان شد هرچند که به نظر می‌رسد در دل این شوخی، این حقیقت نهفته باشد که ساسولو در روند مذاکرات از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала