Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت کومان با ادامه کار کوتینیو و گریزمن

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا با ماندن ستاره های کم فروغ این تیم مشکلی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش نشریه آ اس، رونالد کومان با ادامه کار فیلیپ کوتینیو و آنتوان گریزمان موافقت کرده است و تنها یک پیشنهاد بزرگ می تواند باعث شود این دو بازیکن بارسلونا را ترک کنند.

رونالد کومان از کوتینیو حمایت می کند و او را از هر نظر یک بازیکن سودآور می داند. در واقع بارسلونا نیاز دارد که به دلیل تمدید مسی و مشکلات مالی ، کاهش دستمزدها را در دستور کار خود قرار دهد.

موندو دیپورتیوو هم در گزارش خود مدعی شده است که بارسلونا قصد مذاکره برای فروش دو تن از گرانترین بازیکنان خود فیلیپ کوتینیو و آنتوان گریزمان ندارد، مگر اینکه پیشنهاد بزرگی نظر کاتالان ها را تغییر دهد.

رونالد کومان هر دو بازیکن را برای فصل آینده مفید می داند و می خواهد تیم با تمام قوا جهش داشته باشد. از طرفی کومان از نگرش گریزمان خصوصا در تمرینات و بازی های پایان فصل راضی است. گریزمان رابطه خوبی با سایر بازیکنان دارد و در رختکن فرد مهمی محسوب می شود.

فیلیپ کوتینیو پس از عمل جراحی روی مینیسک زانوی خود توانست تمرینات خود را با قدرت شروع کند. کومان متقاعد شده است که ستاره برزیلی می تواند به سطحی که در لیورپول داشته است ، برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала