Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل و انتقالات من سیتی؛ شرایط برای جذب کین و گریلیش مهیا است

© REUTERS / CARL RECINEWembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
تیم فوتبال منچسترسیتی به دنبال دو خرید بزرگ در تابستان جاری است.

طبق گزارش اسکای، استون ویلا هنوز به پیشنهاد 100 میلیون پوندی روز جمعه منچسترسیتی برای جک گریلیش پاسخ نداده است ولی انتظار می رود آن ها بالاخره با جدایی او موافقت کنند. تصمیم نهایی با گریلیش خواهد بود که آیا می خواهد در بزرگ ترین انتقال تاریخ فوتبال انگلیس راهی سیتی شود یا نه.

این در حالی‌ست که باشگاه استون ویلا با خرید لئون بیلی وینگر جامائیکایی باشگاه بایرلورکوزن به توافق رسیده است که می‌تواند کلید خروج گریلیش و انتقال این بازیکن به منچسترسیتی باشد.

در همین حال به نقل از تلگراف، هری کین که روز دوشنبه برای شرکت در تست کرونا به مجموعه تمرینی تاتنهام بر می گردد، می خواهد در راه انتقال به ورزشگاه اتحاد همسفر گریلیش باشد. کاپیتان ۲۸ ساله تیم ملی انگلیس در ملاقات با دنیل لوی روی میل خود برای کسب جام های معتبر تاکید خواهد کرد.

با این وجود لوی تمایلی به از دست دادن بازیکنی که هنوز سه سال دیگر با آن ها قرارداد دارد نشان نمی دهد. مالک باشگاه تاتنهام که در دوران شیوع ویروس کرونا برای مقابله با تبعات اقتصادی این واقعه ۱۷۵ میلیون پوند از دولت انگلستان قرض کرد، هنوز هم ترجیح می دهد این بدهی را به طریق دیگری و نه با فروختن مهاجم اصلی تیمش صاف کند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала