Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن رهبر خط حمله بارسا در غیاب مسی

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
ستاره فرانسوی بارسلونا در نبود لیونل مسی، عملکرد خوبی از خود در بازی دوستانه به نمایش گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا با نتیجه 3 بر 0 در یک بازی دوستانه موفق شد اشتوتگارت را شکست دهد و بدین ترتیب رونالد کومان روند آماده سازی تیمش را برای شروع فصل جدید با موفقیت ادامه داد.

اما در بازی روز گذشته، لیونل مسی غایب بود و در ترکیب بارسلونا حضور نداشت چرا که فوق ستاره آرجنتینی هنوز قراردادش را به طور رسمی با بارسلونا تمدید نکرده است و یک بازیکن آزاد محسوب می شود و به همین علت همچنان در اردوی پیش فصل بارسلونا حضور ندارد.

اما در غیاب مسی، بازیکنی که عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست خط حمله بارسا را رهبری کند، آنتوان گریزمن بود به طوری که او در این بازی دو پاس گل داد و بسیار پر تلاش ظاهر شد. 

حرف و حدیث های زیادی پیرامون گریزمن مطرح شده است و اینکه او قرار نیست دیگر در بارسلونا باشد و باید به فروش برسد تا مشکلات مالی بارسلونا کاسته شود و بتوانند با مسی قرارداد جدید امضا کنند.

به نظر می رسد همین مسائل برای مهاجم فرانسوی تبدیل به یک انگیزه شده است تا خود نشان بدهد و بار دیگر با درخشش خود، جایگاهی در بارسلونا به دست بیاورد.

باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد و این بازیکن در ترکیب و تفکرات کومان جای می‌گیر یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала