Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس آینده‌نگری‌اش را نشان داد؛ نیمار جدید به تورین رسید

© REUTERS / Massimo Pincaورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası
ورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
کایو ژُرژ پدیده متولد 2002 وارد شهر تورین شد و آماده است تا دوره جدیدش را با پیراهن بیانکونری ها آغاز کند. حالا اولین تصاویر از حضور این پدیده در ایتالیا منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کایو ژرژ ستاره نوجوان برزیلی دنیای فوتبال که ملقب به نیمار جدید سانتوس و برزیل است امروز وارد تورین شد. این مهاجم برزیلی امروز وارد ایتالیا شد و به نظر می رسد تا ساعات اینده قراردادش را به صورت رسمی امضا خواهد کرد تا دوران جدیدش در یوونتوس آغاز کند.

سانتوس پس از مذاکراتی بسیار طولانی بالاخره پیشنهاد یوونتوس را پذیرفت و بدین ترتیب این پدیده برزیلی فوتبالش را در تورین ادامه خواهد داد و به خط حمله تیم ماسیمیلیانو الگری اضافه می شود.

تست پزشکی کایو ژرژ در ساعات آینده امضا می شود و این بازیکن تا سال 2026 با یوونتوس قرارداد خواهد بست.

 یوونتوس با احتساب مبلغ ثابت و پاداش برای خرید کایو به سانتوس چهار میلیون یورو خواهد پرداخت. در حال حاضر 1.5 میلیون یورو به تیم برزیلی پرداخته شده است، یک و نیم میلیون یوروی دیگر زمانی پرداخته می شود که یووه در فصل آینده سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد و یک میلیون یورو هم بر اساس پاداش و عملکرد این بازیکن به سانتوس پرداخته خواهد شد.

 بدین ترتیب یووه با پرداخت مجموعا چهار میلیون یورو یکی از آینده دارترین استعدادهای فوتبال برزیل را در پست مهاجم نوک به خدمت می‌گیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала