Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبرهای بارسا؛ فاتی بعد از 8 ماه برمی‌گردد، دیپای غیرقابل تعویض است

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
زمان برگشت ستاره خط حمله جوان بارسلونا مشخص شده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش آ اس انسو فاتی در حال بهبودی است او بیشتر از 8 ماه است که دور از میادین بوده و 4 عمل جراحی را هم پشت سرگذاشته است.

اگر همه چیز طبق شرایط فعلی پیش برود آنسو فاتی در ماه سپتابر (سنبله) برخواهد گشت، ممکن است او در بازی مقابل سویا در پیزخوان به ترکیب بارسلونا اضافه شود یعنی هفته 4 ام لالیگا و چنذ روز بعد وی در اولین بازی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد شد، باشگاه و خود فاتی نسبت به این تاریخ بسیار امیدوار هستند.

دیپای غیر قابل تعویض است

طبق گزارش اسپورت، دیپای در دیدار های پیش فصل تا به اینجا یک امضای شگفت انگیز بوده است. هواداران عاشق عملکرد دیپای شده اند و به نظر میرسد که میتواند مهره مهمی در تیم باشد. حالا مشخص شده که چرا کومان در مورد جذب دپای ضرورت داشته باشد.

دیپای اولین گل خود را در مقابل خیرونا ثبت کرد و بعد هم در مقابل اشتوتگارت شگفت انگیز کار کرد.

کوتینیو در رادار تاتنهام

بر اساس گزارش‌ها در صورتی که هری کین راهی منچسترسیتی شود مبلغی حدود 150 الی 180 میلیون یورو به تاتنهام میرسد.

با این پول آن ها میتوانند بازیکنان بزرگی از جمله کوتینیو را جذب کنند، پیشنهاد تاتنهام میتواند به صورت قرضی + بند خرید باشد. جورابچیان نماینده بازیکن میداند که آنها به موکلش توجه دارند و هدف این شخص هم انتقال دوباره کوتینیو به لیگ برتر انگلیس است تا دوباره احساس زنده بودن کند.

 وضعیت پیچیده نتو

طبق گزارش موندو دیپورتیو، نتو خواهان جدای از بارسلونا برای کسب دقایق بیشتر است او میخواهد در تیمی باشد که دروازبان اول آن ها باشد اما در بارسلونا او کماکان پشت سر مارک آندره تراشتگن قراردارد.

هرچند منابع تایید نمیکنند اما گفته میشود که او پیشنهادی از ویارئال دارد ولی نمیتوان زیاد روی او حساب کرد. باشگاه آرسنال هم برای خرید این دروازبان تماس گرفت ولی در همان مراحل اولیه مذاکرات باقی مانده و انتظار پیشرفتی هم نمیرود.

باشگاه بارسلونا میداند که مبلغ 13 میلیون یورو برای این دروازه بان زیاد است چون در آن زمان هم بارسلونا وی را با 26 میلیون یورو ( 8 برابر قیمت واقعی او در بازار ) خریداری کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала