Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلخ ترین روز زندگی مسی: خداحافظ بارسلونا !

© REUTERS / Albert GeaФутболист Лионель Месси на пресс-конференции в Барселоне
Футболист Лионель Месси на пресс-конференции в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
نشست خبری لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که با اعلام جدایی اش از این تیم، سرخط رسانه ها قرار گرفته است، ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، مراسم وداع مسی با بارسلونا ظهر یکشنبه در مقر باشگاه با حضور شماری از بازیکنان کنونی بارسا، هیئت مدیره و رسانه ها برگزار شد.

در شروع نشست و در حالی که وی هنوز صحبت هایش را شروع نکرده بود، به شدت احساساتی شد و اشک ریخت. در ادامه حاضرین با تشویق وی، او را آماده صحبت‌هایش کردند.

مسی صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد:

" من متقاعد شده بودم که در بارسلونا بمانم. اینجا خانه من است. برنامه ما این بود که من در باشگاه بمانم اما متاسفانه امروز اینجا آمدم تا خداحافظی کنم."

مسی گفت: "من میخواستم بمانم و تمام تلاشم را برای عقد قرارداد کردم ، لاپورتا هم تلاشش را کرد، اما لالیگا جلوی عقد قرارداد من را گرفت.

مسی در خصوص احتمال پیوستن به پی اس جی نیز گفت: "بله، پی‌اس‌جی یک احتمال است ولی در حال حاضر هیچ چیزی تأیید نشده است. من بعد از بیانیه بارسلونا تماس‌های زیادی دریافت کردم."

مسی در مورد زندگی در شهر بارسلون نیز گفت: "بارسلون خانه همیشگی من است و دوباره به اینجا برای زندگی برمیگردیم. امروز بدترین روز زندگی من است. من بعد از 21 سال زندگی در این شهر با همسر و سه فرزندم که اینجا به دنیا آمدند، از این شهر خداحافظی میکنم."

فوق ستاره آرژانتینی ادامه داد: "هواداران به بارسای بدون من عادت خواند کرد، من برای این پیراهن، باشگاه و هوادارانش همه کار کردم. من از تمام مردم تشکر می کنم. من همیشه آرزو می کردم که به شکل متفاوتی خداحافظی کنم، اما نه به این شکل. آرزوی من خداحافظی در چمن نیوکمپ همراه با هزاران هوادار بود."

مسی در خصوص بهترین لحظه دوران حضورش در بارسا نیز گفت: "نمی توانم انتخاب کنم. اما اگر مجبور به انتخاب باشم، می گویم زمانی که اولین بازی خود را برای بارسلونا انجام دادم."

مسی افزود: "واقعیت این است که سال گذشته میخواستم بارسا را ترک کنم، اما امسال واقعا دوست داشتم بمانم، این چیزی است که من را آزار میدهد. هنور نتوانستم درک کنم که چرا از بارسا جدا میشوم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала