Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو شمشیر دو لبه برای ورنر، مهاجم آلمانی میخ‌کوب نیمکت می‌شود یا به اوج برمی‌گردد؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ورنر
ورنر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
مهاجم آلمانی چلسی معتقد است که ورود لوکاکو به این تیم که رکورد نقل و انتقالات آبی ها را می شکند، قابلیت های جدیدی هم به خط حمله چلسی اضافه می کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه گل، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی اعتقاد دارد که حضور روملو لوکاکو در چلسی، به او هم کمک خواهد کرد تا نقش موثرتری در منطقه یک سوم هجومی تیمش داشته باشد. طبق این ، چلسی برای انتقال روملو لوکاکو با اینتر به توافق رسیده است و انتظار می رود که لوکاکو سریعا در خط حمله تیم توماس توخل جای بگیرد.

این موضوع ممکن است باعث شود که زمان بازی کمتری به تیمو ورنر برسد اما سرمربی آلمانی امیدوار است بتواند راهی برای بازی کردن همزمان هر دو مهاجم تیمش پیدا کند.

تیمو ورنر معتقد است که بهترین بازی های فوتبال خودش را در تیم لایپزیش به نمایش گذاشته است اما مطمئن است که لوکاکو می تواند برای انجام بازی های بهتر در ترکیب چلسی به او کمک کند. ورنر می گوید:

"روملو لوکاکو یکی از سه مهاجم برتر فوتبال جهان است و هیچ شکی در این مورد وجود ندارد. تصور می کنم باید بیشتر در مورد او بگوییم. او یک مهاجم کلاس جهانی است که وجودش به نفع هر تیمی خواهد بود که او را در اختیار دارد. بازی با دو مهاجم همزمان در لایپزیش به من کمک کرد تا بتوانم ذهنیت خودم را درباره بازی با تک مهاجم تغییر دهم. این یک حربه جدید و خوب در بازی ماست؛ وقتی می دانید که اگر شما یک توپ بلند ارسال کنید، مهاجم دومی هست که توپ را کنترل و نگه می دارد و بعد از آن، سایر بازیکنان در موقعیت های بهتر را صاحب توپ می کند. فکر می کنم که این برای هر تیمی خوب است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала