Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در مورد امباپه از من نپرسید، بارسا باید بدون مسی عادت کند؛ در همه جام ها مدعی هستیم

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در آستانه نخستین دیدار فصل جدید لالیگا به شایعات جذب کلیان امباپه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید که فردا  شب در نخستین دیدار فصل جدید رقابت های لالیگ دوباره روی نمیکت کهکشانی ها خواهد نشست، در نشست خبری قبل از دیدار با آلاوز حاضر شد و به سوالات متعدد خبرنگاران از جمله خرید امباپه، جدایی مسی از بارسا و احتمال جدایی اودگارد از جمع شاگردانش، پاسخ داد.

رئال مادرید فردا شب در اولین بازی فصل جدید لالیگا از ساعت 12:30 به وقت کابل در زمین آلاوز به مصاف این تیم رفت.

جزئیات کامل نشست خبری سرمربی رئال مادرید:

ارتباط با خلیفی، آیا درهای مذاکره برای امباپه می شود؟

"من هنوز رابطه خوبی با او دارم، او به من فرصتی عالی داد تا با باشگاه آشنا و کار کنم. نمی دانم او درباره امباپه چه فکر می کند و تصمیمش چیست."

مصدومیت مارسلو

"وضعیت او خوب است و هیچ مشکلی برای بازی ندارد"

آیا در مورد امباپه با فلورنتینو صحبت کرده اید؟

"ببخشید، نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. در مورد او از من نپرسید. من هر روز با رئیس تیم صحبت می کنم، در واقع باید بگویم ما در مورد همه چیز صحبت می کنیم."

ایسکو

"در مورد ایسکو نظر من این است که او مثل بقیه بازیکنان تیم برایم مهم است. او خود را خوب نشان داده و با اشتیاق در تمرینات حاضر است و تلاش میکند. من نمی توانم او را با سالهای قبلش مقایسه کنم، اما اکنون ایسکو برای حضور در ترکیب تیم با بازیکنان رقابت میکند"

مشکل گلزنی تیم

"باید پذیرفت که این مشکل را تیم ما داشت. ما به طور جمعی کار می کنیم تا موقعیت های گلزنی بهتری ایجاد کنیم، البته به صورت انفرادی هم روی بازیکنانی مانند وینیسیوس، رودریگو یا یوویچ حساب میکنیم.

وضعیت فیزیکی تیم

"با بازیکنان صحبت کردیم و یک پیش فصل پرکاری داشتیم. همه چیز خوب پیش رفت. ما بازیکنان مهمی را بازیابی می کنیم. ما با مارسلو کمی در این راستا مشکل داشتیم، اما امیدوارم بتوانیم آن را به زودی حل کنیم."

ریچاردلیسون

"من او را دوست دارم، او بازیکن بزرگی است  اما من در مورد بازیکنانی که در باشگاه های دیگر هستند صحبت نمی کنم."

بازار خرید و فروش رئال مادرید

"تیم بسیار خوبی در اختیار داریم، اما بازار هنوز باز است. من نمی توانم بگویم و تایید کنم که ما قطعا خریدی خواهیم داشت، شاید بعضی بازیکنان ما را ترک کنند."

مسی

"از رفتن مسی شگفت زده شدم، زیرا او از کودکی در بارسا بوده، 42 سال است که در دنیای فوتبال هستم و انتقالات زیادی را تجربه و دیده ام، با این حال مبارزه با مسی یا بدون مسی تغییر نمیکند. بارسا باید بدون او هم مسابقه بدهد و عادت کند.

رئال مدعی قهرمانی است؟

"قهرمانی در لیگ قهرمانان غیرممکن نیست. تیم مادرید بسیار قوی است، تیمی است که می تواند با بهترین های جهان رقابت کند. اگر بازیکنان صد درصد کیفیت خود را ارائه دهند، ما در همه جام ها مدعی هستیم."

گرت بیل

"بیل بازیکن بزرگی است، این را همه می دانند. ممکن است او در دوره گذشته عملکرد خوبی نداشته، اما ارزیابی من از او در این روزها بسیار خوب است. در تیم من رقابت زیادی وجود دارد، او اگر خوب تمرین کند و بدرخشد بازی میکند، اگر هم نه قعطا به میدان نمیرود. "

امباپه

"من دوست ندارم در مورد کسانی که عضو تیم من نیستند صحبت کنم. من تیمم را دوست دارم، زیرا ترکیب خوبی از بازیکنان با تجربه و جوان را در اختیار دارم، من جوانان آینده داری مانند میگوئل، بلانکو، ماروین و آریباس را کشف و همچنین بازیکنان با تجربه ای مثل مودریچ که خیلی با انگیزه است، یا کاسمیرو که در مدتی که اینجا نبودم بسیار پیشرفت کرده است.

اظهارات تباس در مورد مادرید

من از نحوه صحبت او درباره مادرید شگفت زده شدم، زیرا مادرید مادرید است. شما در مادرید باید مثل همیشه بجنگید. لیگ اسپانیا مانند همیشه، بسیار رقابتی است. این لیگی است که من آن را خیلی دوست دارم، چون همه تیم ها میخواهند رقابت کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала