Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر 5 – لیدز 1؛ قدرت‌نمایی شیاطین سرخ با دلبری فرناندس و پوگبا

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریونایتد در دربی شمال انگلستان موفق به درهم کوبیدن رقیب دیرینه لیدز یونایتد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیدز یونایتد در چهارچوب هفته‌ی نخست لیگ برتر انگلستان در ورزش‌گاه اولدترافورد در هم‌آورد شمال کشور انگلستان به پیکار هم رفتند که این مسابقه با پیروزی پر گل و مطمئن شیاطین سرخ به کار خود پایان داد.

در این مسابقه برونو فرناندس سه بار، میسون گرین‌وود و فرد هر کدام یک بار برای منچستریونایتد گلزنی کردند و تنها گل لیدز یونایتد نیز توسط لوک آیلینگ زده شد. همچنین در این مسابقه پل پوگبا دو پاس گل به فرناندس و به فرد و گرین‌وود هم هر کدام یک بار پاس گل داد تا با دادن چهار پاس گل (اسیست پوکر) عمل‌کردی درخشان را از خود به نمایش بگذارد.

در این مسابقه جیدون سانچو خرید جدید منچستر به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد تا دیبیوت خود را در اولدترافورد انجام دهد.

منچستریونایتد با این پیروزی با سه امتیاز و تفاضل گل 4+ در صدر جدول لیگ برتر انگلستان در هفته ابتدایی قرار گرفت و لیدز یونایتد بدون امتیاز و با تفاضل گل 4- در قعر جدول قرار گرفت.

باید دید که در ادامه رقابت‌های هفته نخست پریمیر لیگ چه نتایجی رقم خواهد خورد و کدام تیم‌ها عمل‌کردی مثل منچستریونایتد خواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала