Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته نخست بوندسلیگا؛ حمله زنبورها به فرانکفورت با 5 گل

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
تیم فوتبال دورتموند با درخشش هالند موفق به تار و مار کردن آینتراخت فرانکفورت شد.

به گزارش اسپوتنیک، دورتموند موفق شد با نتیجه 5 بر 2 در هفته اول رقابت های بوندسلیگا اینتراخت فرانکفورت را شکست داده و بدین ترتیب اولین سه امتیاز خود را به دست بیاورد.

در این بازی ارلینگ هالند، مهاجم نارویایی دورتموند درخشش ویژه ای داشت و توانست دو گل به ثمر برساند و سه بار هم به هم‌تیمی های خود پاس گل بدهد تا در همین هفته اول نشان دهد که به شدت آماده است.

بحث های زیادی پیرامون جدایی هالند از دورتموند در این تابستان مطرح بود اما در نهایت او در جمع زنبور ها ماندگار شد و به نظر می رسد که حداقل این فصل را در دورتموند بماند و در تابستان 2022 در مورد جدایی از جمع زنبور ها تصمیم بگیرد.

در بازی دورتموند مقابل فرانکفورت که هالند دو گل زد و سه پاس گل داد، دیگر گل های دورتموند را مارکو رویس، رینا و تورگان هازارد به ثمر رساندند تا دورتموند اولین بازی خود را به یک پیروزی ایده آل آغاز کرده باشد.

در سال های اخیر همواره عادت داشته ایم که بایرن مونیخ به راحتی در رقابت های بوندسلیگا به قهرمانی برسد و دردسر زیادی در این راه نداشته باشد و اکنون باید دید که دورتموند می تواند در این فصل تبدیل به مانعی برای بایرن مونیخ شود یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала