Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 4 – آلاوز 1؛ شروع قدرت‌مندانه کارلتو با بریس بنزما

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید موفق شد در اولین دیدار در لالیگا مقابل آلاوز به پیروزی 4-1 دست پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته اول لالیگا اسپانیا، دو تیم دپورتیوو آلاوز و رئال مادرید از ساعت 00:30 یک شنبه در ورزشگاه مندیزوروزا به میدان رفتند.

کارلو آنچلوتی سرمربی با سابقه کهکشانی‌ها به دنبال شروع فصل همراه با کسب سه امتیاز بود و در این دیدار علی‌رغم غیبت چند ستاره، توانست به این مهم دست پیدا کند. 

در نیمه اول ابتدا میزبان بود که بازی را بهتر آغاز کرد، اما رفته رفته رئال مادرید مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و دیگر اجازه پیشروی به آلاوز را نداد. در پنج دقیقه پایانی نیمه اول، لوس بلانکوس برای رسیدن به گل اول کمی فشار آورد، اما نتیجه‌ای در بر نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد. 

در نیمه دوم کریم بنزما در دقیقه 48 با پاس گل ادن هازارد، گل اول را به ثمر رساند. تنها هشت دقیقه پس از این گل، ناچو فرناندز مدافع جلوکشیده رئال مادرید اختلاف را دو برابر کرد. طوفان شاگردان آنچلوتی در نیمه دوم ادامه داشت و در دقیقه 62 کریم بنزما ستاره فرانسوی گل سوم را زد تا کار برای میزبان خیلی سخت شود. در دقیقه 65 آلاوز صاحب یک ضربه پنالتی شد و خوسلو توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در ثانیه‌های پایانی بازی، وینیسوس جونیور گل چهارم را زد تا آنچلوتی شروع محکمی در لالیگا داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала