Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 4 – استراسبورگ 2؛ هنرنمایی امباپه مقابل چشمان مسی و نیمار

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
پاریسن ژرمن موفق شد در برابر استراسبورگ به پیروزی 4-2 دست پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ فرانسه، دو تیم پاریسن ژرمن و استراسبورگ از ساعت 23:30 شنبه شب در ورزشگاه پارک دو پرنس به میدان رفتند.

مائوریسیو پوچتینو در این دیدار چند تن از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت و سرخیو راموس، جیانلوئیجی دوناروما، نیمار و لیونل مسی در این دیدار غایب بودند. 

شاگردان پوچتینو بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه سه مائورو ایکاردی گل اول را وارد دروازه مهمان کرد. در دقیقه 25 امباپه با پاس درکسلر، اختلاف را دو برابر کرد و تنها دو دقیقه بعد از این گل، این بار درکسلر با پاس گل امباپه گلزنی کرد تا بازی پیش از رسیدن به دقیقه 30، 3-0 به سود میزبان باشد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. 

در نیمه دوم، کوین گامیرو مهاجم فرانسوی استراسبوگ یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 53 جبران کرد. در دقیقه 64، لودوویک آژورک، حساب کار را 3-2 کرد، تا پاریسی‌ها احساس خطر کنند. در دقیقه هشتاد و یک، الکساندر ژیکو با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار مهمان برای کامبک زدن سخت‌تر شود. در دقیقه 86 پابلو سارابیا با زدن گل چهارم کار را تمام کرد و پاریسن ژرمن با نتیجه 4-2 پیروز میدان شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала