Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیاش در مسیر سن‌سیرو؛ امید میلان برای جذب بازیکنی دیگر از چلسی

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOمیلان
میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
گفته می شود روسونری در حال آماده سازی یک پیشنهاد جدید برای ستاره مراکشی آبی هاست و تلاش می کند بتواند سران باشگاه لندنی را برای انجام این انتقال، متقاعد کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های ایتالیایی، نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گزارش داده که میلان آماده است تا در هفته آینده تلاش دیگری برای جذب حکیم زیاش، ملی پوش مراکشی چلسی انگلیس انجام دهد.

روسونری که فصل گذشته در سری آ به مقام دومی رسیده، به دنبال یک هافبک تهاجمی جدید به عنوان جایگزینی برای هاکان چالهان اوغلو است‌؛ چرا که ملی پوش اهل کشور ترکیه در تابستان امسال با انتقالی رایگان به تیم رقیب یعنی اینتر پیوست.

حکیم زیاش یکی از بازیکنانی است که برای این جایگزینی زیر نظر گرفته، اما زیاش در طول مدت اردوهای پیش فصل آبی های لندنی عملکرد مطلوبی داشته و ممکن است توماس توخل را متقاعد کند که به او فرصتی بدهد تا در رقابت های فصل پیش رو توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

این گزارش مدعی است میلان در حال آماده سازی یک پیشنهاد دیگر برای متقاعد کردن لندنی ها به فروش ستاره سابق تیم آژاکس آمستردام هلند است که در 39 بازی که برای آبی پوشان انجام داده، 6 گل به ثمر رسانده است.

اولیویه ژیرو تابستان امسال از چلسی به سن سیرو آمده و طبق گزارشات رسانه ها، میلان امیدوار است که حکیم زیاش پیش از آغاز رقابت های فصل جدید سری آ، به مهاجم فرانسوی تازه وارد در جمع میلانی ها ملحق شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала