Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا از آرسنال مهاجم می‌خواهد؛ آن‌هم دو تا

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHФинал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан
Финал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا به دنبال جذب مهاجمان جدید از تیم فوتبال آرسنال است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش اسپورت رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی خود علنا اعلام کرد در صورت اجازه لالیگا این تیم به دنبال خرید یک مهاجم خواهد بود.

طبق گفته منابع داخل باشگاه، تیم در صورتی به دنبال خرید بازیکن خواهد رفت که مارتین بریتویت را به فروش برساند در غیر اینصورت فعالیتی در بازار نخواهد داشت.

اما باشگاه با فرض فروش بریتویت دو نام را در لیست خود دارد . اوبامیانگ و لاکازات. هر دو بازیکن ارسنالی هستند.

آرتتا از عملکرد هر دو بازیکن زیاد راضی نیست . اوبامیانگ دو فصل از قراردادش باقی مانده و باشگاه آرسنالی در مورد فروش او کمی تردید دارد . لاکازات دیگر بازیکن تنها یک فصل از قراردادش باقی مانده و قطعا باشگاه آرسنالی نمیخواهد او را به صورت رایگان از دست داده در نتیجه مایل به فروش خواهد بود.

بارسلونا قبلا هم برای اوبامیانگ تلاش کرده بود اما در نهایت باشگاه ارسنالی مانع از این انتقال شد.

البته باشگاه بارسلونا حتی در صورت فروش بریتویت هم قادر به پرداخت پول برای این دو بازیکن نخواهد بود و باید منتظر بماند تا ببیند آرتتا سرمربی این تیم کدام بازیکن بارسا را برای تیمش میخواهد تا مذاکرات احتمالی برای معاوضه بازیکنان شروع شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала