Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از واران اصرار و از جونز انکار؛ شماره 4 چرا به راف نرسید؟

© REUTERS / SERGIO PEREZReal Madrid's Raphael Varane (right) in action against Real Sociedad
Real Madrid's Raphael Varane (right) in action against Real Sociedad - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
فیل جونز مدافع میانی منچستریونایتد حاضر نشد تا قید شماره چهار خود را بزند آن هم در حالی که رافائل واران این شماره را درخواست کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک، واران پس از کش و قوس های بسیار از رئال مادرید به منچستریونایتد ملحق شد. انتقال وی به شیاطین سرخ به خاطر مسائل اداری بیش از حد انتظار طول کشید . شنبه بعد از ظهر بالاخره باشگاه انگلیسی اعلام کرد که خرید مداع فرانسوی نهایی نشده است و این بازیکن پیش از بازی مقابل لیدز یونایتد در مقابل هواداران معارفه شد. 

واران در مراسم معارفه خود پیراهن منچستریونایتد با شماره 19 را در دستش گرفت. این بازیکن در رئال شماره پنج را می پوشید و در تیم ملی فرانسه نیز شماره چهار را به تن دارد اما در یونایتد شماره ای را پوشیده که چندان برای مدافعان بزرگ معمول نیست. 

حالا منچستر ایونینگ نیوز و دیوید اورنشتاین گزارش داده اند که واران 28 ساله از جونز خواسته تا شماره 4 را به او بدهد اما این مدافع که نزدیک 19 ماه است بازی نکرده، با این درخواست مخالفت کرد.

جونز در ابتدا به علت مصدومیت بازی نمی کرد اما کمی بعد مشخص شد که سولشر هم اعتقادی به او ندارد. در حال حاضر مگوایر، واران، لیندلوف و بایی بالاتر از او هستند.  آخرین بازی جونز در منچستریونایتد به بازی جام حذفی مقابل ترنمر در ژانویه 2020 برمی گردد. 

فصل گذشته آماد دیالو شماره 19 را به تن می کرد اما این وینگر حالا به سراغ شماره 16 رفته است. واران در شروع کارش در رئال مادرید نیز  شماره 19 را می پوشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала