Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: دیگو کاستا تیم پیدا کرد

© REUTERS / STRINGERDiego Costa
Diego Costa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
دیگو کاستا مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید دوباره پس از هفت ماه فوتبال بازی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز صبح انتقال دیگو کاستا به تیم اتلتیکو مینیرو در لیگ برزیل نهایی شد. مهاجم سابق اتلتیکو مادرید از ماه جنوری و از زمان فسخ قرارداد با اتلتیکو مادرید بدون تیم بود.

کاستا تا دسامبر 2022 با تیم برزیلی به توافق رسید و حالا در سن 32 سالگی برای اولین بار در زادگاهش بازی خواهد کرد آن هم در حالی که در دوران فوتبال خود در لیگ های پرتغال، اسپانیا و انگلیس بازی کرده است.

قرارداد این بازیکن اسپانیایی - برزیلی در ماه جنوری به علت مشکلات خانوادگی با اتلتیکو فسخ شد اما این بازیکن در زمستان با هیچ تیمی به توافق نرسید.

او در سال 2021 پیشنهادهای مختلفی داشت اما در نهایت بالاخره امروز با مینیرو به توافق رسید. آرسنال، پالمیراس یا برخی تیم های ترکیه ای با کاستا تماس گرفته بودند و در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت به اتلتیکو مینیرو ملحق شود.

باشگاه برزیلی فصل درخشانی را داشته و در حال حاضر صدرنشین لیگ برزیل است. آنها در حال حاضر به نیمه نهایی جام لیبرتادورس نزدیک هستند چرا که در بازی رفت مقابل ریورپلاته با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

حالا دیگو کاستا زوج هالک مهاجم جنگنده و پرتلاش دیگر لیگ برزیل خواهد بود. هالک که تجربه حضور در پورتو و زنیت را دارد در 38 بازی در مینیرو 17 گل و ده پاس گل داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала