Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برونو پس از اولین هت‌تریک: با سانچو و واران به دنبال جام هستیم

© REUTERS / MASSIMO PINCAManchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal
Manchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
هافبک خوش نقش شیاطین سرخ امسال هم مثل همیشه همراه با تیمش در صدد فتح عناوین و جام های موجود در فصل جدید فوتبال اروپاست.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های انگلیسی، منچستر یونایتد با جذب رافائل واران و جیدون سانچو، تا به این جای کار عملکرد مطلوبی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته اند و برونو فرناندز، هافبک تهاجمی پرتغالی یونایتد نیز از کیفیت بازیکنان جدید آگاه است. فرناندز در مورد شرایط فعلی خود و باشگاه منچستر یونایتد، صحبت هایی با رسانه ها انجام داده که در ادامه می خوانید:

"تمامی بازیکنانی که باشگاه جذب می‌ کند، قطعا توانایی زیادی برای افزایش قدرت تیم دارند ولی ما نباید از آن ها انتظار داشته باشیم که بتوانند تغییرات عمده ای ایجاد کنند و نباید مسئولیت سنگین بهبود تیم را بر دوش آن ها بگذاریم. ما می‌ دانیم که سانچو و واران بازیکنان سطح بالایی هستند و انتظار زیادی از آن ها داریم ولی فشاری که روی آن ها وجود دارد، هم اندازه با فشاری است که روی ما به عنوان بازیکنان قدیمی تر تیم وجود دارد. تمام بازیکنان باید به صورت یکسان تحت فشار قرار بگیرند و مورد انتظار واقع شوند."

"ما در این فصل خواهان کسب جام های مختلف هستیم، پس مسئولیت سنگینی بر دوش داریم. همچنين می‌ دانیم که جذب بازیکنانی مانند واران و سانچو، ما را به کسب این جام ها نزدیک تر می‌ کند. باید مراقب باشیم که تمام فشار را بر روی این دو نفر نگذاریم و بدانیم اگر به هر دلیلی در این فصل موفق نبودیم، مسئولیتش بر دوش این دو نفر نیست و کل تیم مقصر هستند."

"منچستر همیشه به دنبال فتح جام است و ما باید عملکرد خود را بهبود ببخشیم و فوتبال خوبی بازی کنیم. این تیم تشنه موفقیت است و ما خریدهای خوبی داشته ایم. کاملا آماده شروع فصل جدید هستم ولی همیشه چند بازی ابتدایی فصل، وضعیت نامشخصی دارند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала